Saturday, February 19, 2005

Wipro is my new favorite company in India

Na een zware dag Rolta en een vliegtuigje waren we gisteren eindelijk aangekomen in Bangalore! Daar zijn we erg aardig ontvangen door Wipro, een van de grootste outsourcings bedrijven van India. Wij zitten momenteel op hun campus, in het "Wipro guest house". De commissie was zo aardig geweest om te regelen dat wij daar gratis het weekendje konden verblijven :)
Aan de ene kant is het net centerparcs (vandaag had ik eigenlijk pas echt door dat ik in Bangalore zat, toen we naar het centrum gingen met de bus) maar aan de andere kant is het toch weer afzien. Geen drank, niet roken in de gangen/kamers, geen TV op de kamer.... De temperatuur van 30 graden maakt wel redelijk wat goed moet ik zeggen ;) Morgen dus maar lekker aan het zwembad liggen met een boekje, hihi.

Maandag is het wel weer afzien, in 4 dagen moeten we 8 bedrijven bezoeken.... argh. Maar daarna heb ik gelukkig weer een weekje vakantie, en daarna weer naar huis! Aan de ene kant is het hier echt geweldig, lekker weer, vage cultuur, interessant onderzoek bij bedrijven, maar aan de andere kant heb ik wel weer zin om gezellig met wat mensen thuis op de bank te zitten en een biertje te drinken.

Laten we zeggen dat ik snel tevreden ben ;)
Groeten uit bangalore, het IT centrum van India!

PS: en diede, ik had even geen e-mail adres van je dus ik dacht: als ik hem naar minstens 1 persoon stuur in Warmond komt het wel goed, en zo te zien is dat ook wel het geval ;)
Ben blij dat je Jessica blij hebt kunnen maken, ciao!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Aan alle enthousiaste verhalen te zien, vermaken jullie je goed in India!

Zijn er misschien daar nog bedrijfjes die geïnteresseerd zijn in een landelijk ICT-cong..... Hm, laat maar, we gaan hier wel verder zoeken :)

Groeten van Joris

8:39 AM  

Post a Comment

<< Home