Sunday, February 27, 2005

je vive!

Oftewel ik heb de week overleefd... Na 4 dagen half knikkebollend een beetje bedrijfjes te hebben aangehoord heb ik nu eindelijk vakantie :)
Ik en Wouter zijn vrijdag aangekomen in Mysore, waar we dit weekend aan het relaxen zijn. De markt is hier echt super, erg groot met meer fruit dan je je kunt voorstellen. En onbeschrijfelijk lekker, voor 40 eurocent heb ik 20 van de beste banaantjes die ik ooit heb gegeten gekocht. Je merkt hier pas hoe steriel en artificieel fruit in Nederland is, eigenlijk helemaal niet lekker. Banaantjes zijn ook leuk om uit te delen, aangezien ik principieel geen geld geef aan de mensen hier op straat (hoe zielig ze ook zijn, de helft hier wordt verminkt door hun ouders om zielig te zijn en zo meer geld op te brengen)

Als jullie nog wat willen lezen over de Indiase cultuur kunnen jullie ook even een kijkje nemen bij het thema verslag van Nico, geeft goed weer hoe verneukt de communicatie hier de hele dag verloopt :)

Nu gaan we weer wat banaantjes kopen, vanavond gaan we nog naar het paleis hier (schijnt een of ander super kitscherige lampjes achtig iets te zijn, vast leuk) en daarna gaan we een 12 uur lange busreis tegemoet naar Kochi. Dan nog 4 daagjes relaxen, backwater tours doen, slapen, uitrusten en niet-actieve dingen doen, om vervolgens donderdag alweer naar huis te gaan.

Wordt nog leuk.... 50 graden temperatuur verschil... zucht.
groeten uit Mysore ;)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ha die Achiel,

Het zijn de laatste paar daagjes India... :( Geniet er nog maar van, want SNIC kijkt ook uit naar je terugkeer in Enschede! :)

Groetjes van Joris

3:21 PM  

Post a Comment

<< Home